Lördag

Jobbade till ett igår
På vägen hem träffade jag Alex, en gammal klasskompis
vi stod å snackade ett bra tag
alltid roligt att springa på folk man inte träffar så ofta
När jag väl kom hem¨stack kian å marcus iväg
å jag å neah vart hemma mös massa å lekte en del

Jag å marcus e ju så dåliga på att planera saker
men kände för att hitta på något
kollade om min lillasyster kunde sitta här
å efetr mutning om en hundralapp sa hon ja

jag å marcus skickade sms till typ alla på mobilen
kollade vad dem skiulle göra
precis som vi brukar göra när vi vill hitta på något
de flesta är ju lite bättre på att planera än oss
så ibland är alla upptagna
men igår fick vi några svar
så blev bortbjudna på mat hos emil å angelica
första gången jag träffade henne
men vi hade skitroligt
å käkade asgod mat
var hemma igen strax efetr tolv

å idag fick vi sovmorgon till tio
riktigt skönt
käkade frukost ihop
å sedan stack jag iväg å solade
pratde med jessica
å vi bestämde att hon å ungaran skulle komma över
så skulle vi tejer å alla ungar
käka kvällsmat å lördagsgodis ihop
så längesedan vi träffades nu
å under dagen har jag å marcus fixat här hemma
bytt gardiner sorterat leksaker
slängt massa osv

jessica skulle komma vid fem
men för trettio minuter ringde hon
berättade att theo hade käkt
å under tiden vi snackade kräktes thea med
så de fick snällt hålla sig hemma
tråkigt nog
å kian som sett fram emot att träffa dem så mycket
jag med såklart

Marcus är hos Tobbe
så får se vad jag å vildarna hittar på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0