Lördag

Vi hade bestämt att kolla film igår
men jag fastanade lite framför datorn på hfab
å de har ute den lägenheten
DEN som vi vill ha
Typ radhus två våningar plus källare plus trädgård
Den som alla barnfamiljer vill ha
köplats fem är 2707 poäng
å¨vi hr 2200 typ
lltså inte en chans

men jag har hört ett rykte om att man får lägga ihop poängen
om man är två sökande med egna sidor
om det är sant så har vi 3500 nåt poäng
jag blev så uppspelt
så var helt galen på kvällen
planerade flytt å skolbyte å allt såntdära
som jag alltid i min  impulsivitet gör
Fast jag vet att även om man får lägga ihp poängen,
så kan vi ändå inte ta den
för vi är ju i thailand när snsökningstiden går ut
å kan inte ens kolla på den
Men igår var dne vår

När jag hade kommit ner på jorden igen kollade vi på film
the tourist, den var helt ok
sedan la vi oss
neah hostade som fan
så jag tog innne henne hos oss
hon blev så glad att hon kräkte över hela mig
det kanske inte var av glädje
kräktes gjorde hon iaf
asmysigt
blev duschen istället för att lägga sig
sedan blev det inplastning av säng
sedan däckade vi
sov asdåligt
hon kräktes inte mer, men fick följa med henne upp på toa
då dte kom ur andra sidan med

Efter en ganska sömnlös natt
gick vi upp vid halv nio
halv tio drog jag hemifrån
stack å solade
pratade oxå med 1177 i tjugo minuter
då jag blev lite orolig om dte hade med hennes inte ätande att göra
men maginfluensa är tydligen vanligt att få sådär fram å tillbaka
jag kan ju inget om det, har inte haft dte så länge jag kan minnas
å kian har ju än så länge sluppit dte med
vi har väl lite bättre imunförsvar

iaf så blev dte en runda på hm
köpte en väska å en halsduk
sedan shoppade jag loss på apoteket med
hämtade ut neahs hostmedicin, som jag glömt bort
eller rättare sagt struntat i
det fanns två andra recept jag struntat i att hämta ut med
nån pencilinkur å nån anna hostmedicin
men jag är ju lite emot läkemedel
ger bara om jag absolut måste
barnen har knappt ens fått panodil
men funkar dte utan, avrför använda
å tror jag skiter i hostmedicin nu med
men nu har vi iaf den hemma
Köpte flytande omega tre,sex,nio plus vitamin d och e
Tänkte ge Neah efetrsom att hon inte äter
Kan tänka mig att hon har brist på det

Sedan gick jag hem
neah var lika sjövild som vanligt
inget täcken på sjukdom här inte
precis som vanligt
Marcus stack vid ett
så jag å Neah har lekt å myst massa
käkat mat
hon åt faktiskt 4 köttbullar å lite frysta ärtor
men på lördagar brukar man alltid få i henne lite
annars vet hon att hon inte får lördagsgodis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0