fredag

jobbade till tre idag med
hämtade kian i skolan
han berättade att rektorn vart där
pratat med honom och läraren
de hade bestämt att om Kian blir så arg så ska han gå in i ett annat litet rum och lugna ner sig
sedan skulle han få skrivböcker och läxor
trots att man inte har dte i f-klassen
för att kunna främja hans lärarande
eftersom att ahn vill lära sig, har lätt för det och är duktig
Han var jätteglad och tyckte äntligen att skolan verkade rolig
Det kändes skitbra å jag önskar att jag tagit tag i dte tidigare
Men vi tog ju upp dte på utvecklingsamtalet å då sa gabriela att de skulle ge honom emr uppgifter
men dte har ju inte hänt
så jag hoppas verkligen på bättring
jag å rektorn har bestämt att Vi ska ha samtal när vi kommer hem från thailand
Igentligen så tycker jag inte att hon borde få vara lärare
för hennes pedagogik och sätt fungerar inte alls med barn
hon tycker att alla ska vara formade i samma form och bete sig likadant
aja, nog tjtat om det

jag å kian var hemma runt tjugo i fyra
struntade i att hämta neah
det fick marcus göra istället
sedan käkade vi tillsammans
å efter dte stack ajg å kian till tågstationen
han skulle till helsingborg
så blir en lugn helg
med bara en vilde hemma

Efter lämning stack jag över till mina föräldrar
dit neah och marcus med kom
på hemvägen ringde vi å beställde pizza
en vanlig pizza
men de kom med familjepizza
så nu har vi mat hela helgen
för när vi var mätta hade vi ätit en åttondel
men det var ju iaf billigt, för efetrsom dem gjort fel
så fick vi betala 110 kr

Ikväll blir filmmys iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0