Fredag

Jobbade till ett
hade tänkt att dra tidigare
men det gick inte
vi har ju en hel dle att göra innan min semester
Kian följde med casey hem från skolan
så dte var bara neah att hämta
marcus hade besök  av johan när vi kom
så satt å snackade allihopa i soffan tills han drog
en av hans roligaste vänner

Marcus fick reda på att han ska börja jobba i hng på måndag
inte kul
men han har ju inget val
jag börjar ju halv sju, å han sju å dagis öppnar halv sju
så blev ju ett litet problem där
men han snackade med arbetsledaren
å dte var ok att börja en timme senare
han har ju 23 timmars arbetstidsförkortning kvar
så dte är ju bara att ta en timme varje morgon

När kian kommit hem igen strax efetr fyra
stack vi till maxi
surade lite på marcus när vi kom hem
han hade lagt kläder som inte skulle torktumlas i torktumlaren
så de hade ju krympt lite
men men killar e ju alltid killar
På kvällen var bobby å petra här
gick tre flaskor vin
snackade massa å kollade på den nya exorcisten filmen
dålig var den
men riktigt trevlig kiväll
jag var ju skittrött som vanligt å somnade i soffan vid halv ett
petra hade med somnat
å marcus väckte mig när de dragit hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0