Färgat håret

Har funderat länge på att färga håret mörkt
sjukt trött på att vara blond
så i torsdes bestämde jag mig
å efetrsom ajg är som jag är
så måste jag ju göra dte på en gång
exakt nu
så jag å lillfisen gick till maxi
köpte tre olika färger
en chiliröd, en mörkblond å en kastanj
sedan hem till kina föräldrar
neah tyckte jag skulle färga dte rosa
eftersom mitt hår nästan var vitt å skulle bli bryúnt
måste dte ju rödpigmenteras först
tyvärr säljer de ju inte rätt grejer i en affär
så jag ficki chansa
tog de röda pigmenten från den röda färgen
å la i det
sedan den mörkblonda färgen över
resultatet blev som neah hade hoppats
ROSA

Riktigt fint
Rödpigmenteringen funkade inte riktigt som jag hoppats
men neah tyckte dte var jättefint
La i den mörkblonda igen

å sedan la jag i kastanj färgen

Blev lite mörkare än vad jag tänkt
men dte känns asbra
Å dte kommer ju ändå blekas som fan i thailand
så bättre med lite för mörkt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0