Torsdagen den 24 februari

vaknade halv sex
efter mina åtta timmar

när ungarna vaknat
gjorde vi oss iordning
jag skulle till barnmorskan
hade tid kvart över nio
å vi åkte allihopa

skulle ta ut spiralen
men dem hittade inte den
så hon skulle skicka remiss till kk
så de kan leta upp den

sedan blev vi intervjuade utanför apoteket
men jag fattade inte att dte var för hallandsposten
de sa att det bara skulle vara en liten notis
å bad om att få ta en bild

När vi kom hem följde jag med kian hem till andre
satt å snackade med hans mamma

Innan det var dags för mötet med
skolchefen, den högst upp i halmstad
gick jättebra
kändes som om hon verkligen lyssnade

efter mötet hämtade jag kian
sedan stack vi hem å lagade mat
somnade innan tio igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0