Tisdagen den 22 februari

Gick upp ganska tidigt
började leta fakt om skollagen
ringde bvc, dagis, skola å tog fram amssa nr
å bokade in möten
och skrev ner fakta

Hänt tråkiga saker på skolan med/för Kian när vi var borta
saker som jag inte kommer ta upp här för tillfället

När neah vaknade kom hon å kramade oss
sedan sa hon jag e sjuk idag
så jag måste vara hemma med er, å inte gå till dagis
lilla sötnos
vi förklarade att hon skulle avar hemma hos oss iaf
å att hon nog inte alls var sjuk

Tvättade å packade upp halva dagen

halv tre hade jag möte med rektorn
tog med mig mamma, för alltid bättre att ha med någon
som kan höra vad som händer
kändes ganska bra på mötet
även om mitt förtroende för dem inte är på topp
hon ville inte riktigt göra så som jag tyckte/ville

men vi bokade in ett nytt möte på fredan

När jag kom hem
kom kian ganska snabbt efter
å så skönt att ha honom hemma igen

hade en lugn hemma dag resten av dagen
å jag å kian somnade tillsammans vid åtta
jag var helt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0