Tisdag

Kom inte upp ur sängen idag heller
så sjukt trött
snosar alldeles för länge
sedan när jag väl kommer upp
hinner jag inte hjälpa marcus alls
känns lite elakt när han sedan ska köra hela vägen till hbg
oxå får han fixa allt hemma
orkade knappt ta mig till jobbet heller
Tack för birgitta som hämtade upp mig
Vi hade iaf skitkul ihop på jobbet idag
Kommer sakna henne lite när vi är borta

skulle slutat fyra
men så länge kände jag inte för att vara där
så stack runt två
Men kände för att ha lite egentid
så hämtade Kian först strax innan tre
sedan fuskade vi lite å struntade i att hämta neah
oxå gick vi å fikade påp maxi, baar jag å han
Hur mysigt som hellst
han börjar bli så stor
sedan gick vi hem
jag fixade undan tvätten å disken sedan igår
han fick lov att spela wii lite
oxå läste jag såklart
på sex dagar har jag läst alla lotta Thell böckerna
fem stycken, å den längsta är över 400 sidor
så har läst en del =)

Inte alls långt kvar nu
två dagars jobb kvar
två dagar att gå upp tidigt
så underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0