Söndagen 6 februari

vaknade som vi skulle när klockan ringde
Allt kändes jobbigt å jag ångrade hela resan
Ville inte alls lämna barnen
saknade dem utan att ens ha lämnat dem
Men såg ändå självklartvfram imot resan
Lämnade vildarna hos mina föräldrar vid halv tio tiden
sedan hämtade linda upp oss å körde mot tågstationen
Konstigt nog kände jag mig inte ett dugg nervös
Tåget gick som det skulle vid 12-12.30tiden.
När vi var framme på kastrup käkade vi och checkade in bagaget
hälsade på nallephu på pressbyrån och käkade igen
sedan gick vi på planet som lyfte vid 16-tiden.
eftersom varken jag eller marcus är dett dugg flygrädda kändes dte hur bra som hellst.
Lite jobbbigt att flyga så långt dock
men dte fanns bra utbud med filmer och spel
så tiden gick ganska snabbt ändå
piloten flög in tid å vi landade ett bra tag innan vi skulle
men flygningen tog ca 9.5-10 timmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0