Onsdag

Precis som de flesta andra dagar så har jag jobbat idag
gick till och med upp i tid i dag
Fast orkade inte ta mig till jobbet
men snälla birgitta hämtade mig idag med
dagen gick snabbt
vi fick samsas om datorn idag
så blev en del flams
men roligt hade vi
Hade möte hela efetrmiddagen
precis som alla mina onsdagar jag jobbar på
men vi skrattde mycket å skämtretades i vår hörna
precis som vanligt

Gick med Sandra hem
marcus hade hämtat vildarna så det slapp jag iaf
Fixade mat när jag kom hem
Å neah som faktiskt ätit av maten två dagar i rad
fick värsta utbrottet
för att hon skulle ha allt
allt som hon inte ens äter
å dte slutade med att hon ändå inte åt som vanligt



saknaden som idag slog till som ett slag i magen
den som kommer ibland
efter henne
en av de personerna som varit så nära
så när vi träffades behövdes inga ord
för att veta hur den andre kände
utan vi kunde umgås i timmar
utan att igentligen säga så mycket
å ändå visste vi hur allting var
idag slog saknaden till när jag kollade på foton
undrade hur framtiden varit om hon inte blivit skjuten
skulle ge hur mycket som hellst
för en dag med dig som du var då



Är helt sjukt sugen på allt hela tiden
så skengravid
drömmer att jag e gravid
å massa graviditetstäcken
så den här spiralen åker ut, direkt när vi kommer hem
så trött på det nu
Blir iaf en runda till videomix sedan
Måste ha godis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0