Måndagen den 21 februari

Vi fick gå upp strax efter fem
blev hämtade halv sju av bussen
å flyget gick vid elva
hemresan tog tolv timmar
det var inte allt för roligt att flyga så länge
kom hem till tågkaos
hoppade på ett tåg på perongen på kastrup
det stod att dte skulle till helsingborg
men i Hyllie stannde det
kastade av alla som var på
dem sa att dte hade ställts in oxå körde dte iväg

Kallt som satan va det med
vi hoppade på ett tåg mot höör
men hoppade av i malmö, där är stationen inte utomhus
så man slapp frysa så
sedan sa dem att dte skulle komma ett tåg mot halmstad strax
jag sprang upp köpte biljetter
å när tåget kom
stannde det släppte av alla
oxå var dte med inställt
Vi hamnade på ett annat tåg
med slutdestination Ängelholm
Där hämtade min pappa upp oss
å det roligaste som hände sedan var att vi fixck punka på halllandsåsen

Å jag som e så rädd för att åka motorväg
fick nästan panik
men efter att ha bytta däck å hämtat käk på max
fick vi äntligen träffa vår lilla fis
den stora var i hbg
helt underbart att få krama om henne igen

Fick tråkiga uppdateringar av mamma
vilket gjorde att jag knappt kunde sova den natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0