Fredag

Vildaran väckte mig vid sju
gick upp å tvättade
sedan städade jag hela lägenheten
spelade spel med kian
å packade
både till mig å till vildarna
insåg attde har alldeles för mycket kläder
packade en väska större än en hockeybag
full med bara kläder
och ändå är deras lådor fulla
Måste sluta shoppa så mycket kläder
det hinner ju inte användas
dåligt av mig

Insåg snabbt att jag med har för mycket kläder
då jag vill ha med mig allt till thailand
packat i packat ur packat i packat ur packat i
20 kilo för två pers är väl inte så mycket
jag hade ju lätt velat ha med mig trettio själv
Ångest

skulle igentligen följt med Linda till snadra på fest
men insåg att jag inte orkade
inte i dte här vädret
synd att jag kom på det efter jag gjort mig iordning bara

Nu blir det film med marcus istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0