sms från polisen

Idag jobbade jag halv sju till halv fyra
ganska lugn dag
som gick snabbt trots att den var lång

Fick uppdrag från polisen med
som ringde oss på jobbet
dem ville ha lite foton
så jag å birgitta fotade å mmsade till dem
fick sms som svar
"Perfekta! Stort tack för hjälpen! Vänligen (namn) polisen halmstad"
Inte varje dag man får sms från dem

Efter jobbet hade jag följe med Jessica hem
fikade hos henne sedan
dEt var trevligt

Var hemma strax efetr fem
bytte om å stack iväg å spran min runda
men sprang bara ett varv, sedan intervalltränade jag tills jag var helt slut
Efter dte har jag abar käkat slappat duschat å myst med vildarna
Marcus är iväg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0