Sjuk?

Det blev en runda till g-kås igår
vi åkte utan barn
efetrsom min snälla mamma ställde upp som vanligt
Har nästan slutat att var rädd för att åka motorväg
iaf om Marcus kör
Lite jobbigt att det regnade så mycket dock
allt går väl att träna bort

Iaf så gjorde vi precis som man alltid gör
av med lite för mycket pengar där inne
men det blev reväskor iaf
å massa massa annat
käkade på thairesturangen utanför
på hemvägen svängde vi inom hm
köpte väst till bröllopet
Sedan hem till mina föräldrar
där vi stannde umgicks å käkade ihop
innan det var läggdags för vildarna
hemma provade jag å Marcus bröllopskläderna
blir skitbra

Sedan stack han över till johan
å jag pratade med Madde i telefon i nån timme
Tur att telefon finns

Idag jobbade jag till ett
gick liie i affärer efter jobbet
hämtade vildarna
käkade mellanmål, Neah vägrade sitta med
för Kian oxå fick ta av drick yoggin som hon valt i affären
'väljer hon något, så tycker hon att dte bara är hennes
ingen anna ska få röra det
vilket resulterade i att hon stängde in sig på sitt rum
när vi käkat färdigt
visade jag att jag köpt filmen trassel
å dne ville desåklart se
så vi drog över till mina föräldrar
där ingen var hemma
så kollade vi på den där tillsammans
jag passade på att träna samtidigt
cyklade på deras träningscykel i lite mer än en timme
bra att kombinera träningen med att umgås med barnen

Nu börjar ju alla barnens aktiviteter igen
så tiden hinns ju inte med till allt man vill
men man mår ju så mycket bättre när man tränar
så vill gärna fortsätta med dte så mycket jag kan
å marcus vill ju med kunna träna sin karate
men får väl ta dte lite lugnt
tror både jag å marcus är på g att bli sjuka
eller iaf förkylda
men märks inget på vildarna än så länge iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0