Lägenhet??

Igår var jag ledig
vilket var jätteskönt
synd bara att man måste upp tidgt iaf
Kian måste ju till skolan
jag å neah hann med en del mellan åtta och ett iaf
jag hann träningscykla en timme
skönt, men vart så svettig så jag kunde krama ur tröjan
vi lekte lagade lunch ihop
hon älskar ju att hjälpa till vår envisa lilla unge

Å när vi stod å fixade mat
ringde mobilen
det var från hsb
dem hade en fyra på smedjegatan
å de undrade om vi ville ha den
så jag fick nr till hon som bodde där, så vi kunde ringa henne

klockan ett skulle vi hämta Kian
vilket vi gjorde
han trivs skitbra i den nya klassen
allt funkar än så länge asbra!
NÄr vi hämtat honom stack vi till bibblan
lånade böcker
sedan fick neah flipp å vägrade hämta sin jacka
så dte slutade med att hon inte fick låna några böcker
innan vi kom hem
hann vi med å handla mjölk å yoggi
de sista pengaran jag hade på kontot gick åt

När Marcus slutat å vi käkat middag
stack vi över å kollade på lägenheten
den var sådär
plus kallhyra
¨å då vill vi inte ha
Så jag stack å solade
å när jag kom hem, stod jag en stund utanför huset
å då kom en kvinna fram, Är det inte Sandra frågade hon
å jag bara jo, så var dte en som vi hade tänkt byta lägenhet med
å hon sa att hon sagt upp sin lägenhet idag (igår)
å om vi ville ha den
så skulle vi ringa idag

Så idag ringde jag på den
å vi får svar imorgon om vi får den
Hoppas hoppas hoppas
96 kvadrat två toaletter, massa garderober diskamskin tvättmaskin och torktumlare
både badkar och dusch, fint kök
'å helt renoverad, strax under 7600kr i hyra
kan inte bli bättreett minus är bara att inflyttningen är när vi är på tenerife
så pågrund av det får vi ta en månads dubbelhyra å dte är ju inte kul
men det är lätt värt de pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0