igår idag imorgon

var sjukt nervös hela förmiddagen igår
halv tolv hade hon fortfarande inte ringt
så tio i ringde jag henne
å ja vi fick lägenheten!!!!
Så i december flyttar vi
alla är asglada

Slutade halv två igår
köpte glass med vildarna sedan kom Tina å Wille å hälsade på
vi skulle mejla bilder, men var lite för blonda för det
men lyckades till slut, dte var för många för att skicka bifogad fil
vi lyckades inte heller bränna ut dem på skiva
men men vi skrattade iaf
fixade å slog in bröllopspresnten med

när  marcus kommit hem å vi lämnat kian å käkat'
drog vi å handlade
sedan sprang jag en runda
skönt


Idag jobbade jag sju tretton
gick in extra
vilket inte vard te roligaste i det vädret som var å utan regkläder
men tog två plastförkläden å virade in mig i
det är ju knappast någon ute innan åtta en lördagmorgon i stan ändå
mina arbetskollegor tyckte jag var riktigt fin
en gång satte jag skoskydd på huvudet för jag inte skulle bli blöt
dagen gick snabbt iaf
behöver ju lite timmar att låa ut, nu när vi ska flytta...

Annars har dte inte hänt så mycket idag
bara vart hemma myst å lekt å pysslat
å tvättat med

imorgon drar vi nog till g-kås
shoppar loss för alla pengar vi borde spara
men iaf så måste vi ha resväskor
jobbigt att låna hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0