Idag

Funderar på om man kanske ska ta tag i det här igen
Så man minns lite vad man gjort
Jag som har så bra minne

Inte skrivit sedan maj
Mycket som hänt
mycket som sagt
mycket som gjorts

Var sjukt duktig å tränade mycket
sprang en mil på 54 minuter på första försöket
efter dte var min kropp typ paj
så tränade inte på tre månader
precis börjat igen
väldigt skönt

Har "bråkat" med min chef
saker som inte bör nämnas här
men e fortfarande så sjukt arg
men det går väl över

Hänt saker som inser hur nära jag och marcus igentligen är
och vad som verkligen betyder


Under fyra veckors semster hinner man mycket


Gjort massa med vildarna
ävetyrslandet funcity liseberg
astrid lindgrens värld
hängt på stranden, lekt på nya och gamla lekplatser
badat sovit mysit kramats
borås djurpark stadsbondgården
lekt med vänner
ätit godis glass mat
gått på bio
kollat på tv film
ridit åsnor hästar kameler
klappat grodor hästar älgar katter hundar
cyklat till trönninge
(ja kian orkade själv nästan en mil på 43 minuter
inte illa när man inte ens är sju år gammal)


jag å marcus har
vart barn lediga en vecka
massa mys
haft picnic
vart på konsert
festat
älskat
bråkat
slappat
stressat

Har även hunnit träffa massa vänner
en del har man kommit närmare
en del har man kommit ifrån
men det är ju så det är

Två bröllop
å några
födelsedagar
två skolavslutningar
en student har vi hunnit med att fira


så här glad blir man när man slutar nollan..


jag hade velat lägga upp fler bilder
tar sån tid så jag orkar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0