Första dagen

Idag var första dagen efter semestern
massa att göra
så dagen gick väldigt fort
Var inte så jobb9igt att gå upp heller
men kan tänka mig att det blir värre imorgon

Kians skola var stängd idag
så han var hemma hos Linda
så när jag slutade hämtade jag neah på dagis
hon hade frågat sin fröken om hon hade saknat henne jättemycket
när Frida sa ja, hade hon sagt
å jag har saknat dig med jättemycket
Efter dagis stack vi över till Linda
stannade en stund
seda hem å fixa mellanmål
efter dte lekte vi med transformers till Marcus kom hem
å det är helt sjukt svårt att få ihop dem till bilar
fattar inte varför dte ska vara så avancerat
Dem är ju till barn

Har även hunnit springa min vanliga runda
riktigt jobbigt men skönt var det
Nu är Kian å Marcus ute å skejtar
Kians nya hobby
å Lillfisen kollar bollibompa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0