Bilar 2

Får se om detta inlägget kommer upp
det jag skrev igår vägrar


Har precis vart med familjen å kollat på bilar två
den var helt ok
lite jobbigt att ha med lillfisen bara
hon har ju konstant myror i brallan
plus att hon pratar konstant
frågade högt om man kunde pausa, så hon kunde gå och bajsa
när jag sa att dte inte gick
sa hon att då väntar jag
klättrar på stolarna å så gör hon med

Annars har vi vart ute en del idag
Kian har skejtat å neah kört sparkcykel

Å jag har lite jobbångest
önksar semestern kunde fortsätta ett par veckor till
men ska ju iaf till teneriffa i slutet på november
så får lite mer semester där =)

Ikväll blir det lugnt
Marcus var ute igår
så ikväll blir dte mys, bara jag å han



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0