Torsdag

Igår blev det som vanligt stressigt på morgonen
som det alltid blir när jag inte börjar sju
det är ju lite jobbigt att behöva gå upp, fast man igentligewn inte behöver
Så efetr vi lämnat kian gick vi till maxi, å köpte lite frukt
sedan gick vi hem käkade frukost gjorde oss iordning
innan dte var dags att lämna neah
hade ju baar möte mellan 13-15.30
efter dte gick jag på stan
shoppade lite en födelsedagspresent till lillfisen å en julklapp till min pappa
köpte lite the till mig på life, älskar thet där
Blev oxå erbjuden jobb, eller extra jobb i en affär
men dte tackade jag ju såklart nej till

Vid sex gick jag till yoss, där hela gruppen skulle träffas
hade riktigt trevligt å god mat
stack hem runt nio

Idag började jag sju
å slutade ett
sedan hämtade jag vildarna och lämnade kian hos daniel
neah fick värsta utbrottet för inte hon fick vara med
men efter vi hade avrt hemma en stund käkat å fixat lite saker
å när neah såklart lyckats somna stack vi över dit
så hängde där mellan tre å fyra
roligt att snacka lite med Linda
Vid fyra stack vi hem till Fana å Emilio
kian å emilio tjtar typ varje dag om att få leka i skolan
så nu var dte äntligen dags
å de hade skitkul
jag å fana pluggade ju ihop i helsingborg
så riktigt roligt att träffa henne
pratade ju kontsant i mun på varandra
å shit vad bra hon är med barn
trevligt hjade vi
Kom precis hem å nu är dte läggning av vildarna som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0