Tisdag

Igår ville kian leka med daniel
å så blev det
jag å neah cyklade till eurostop
klackade om ett par skor
å kollade i leksaksaffären
så lätt det är att göra grejer med bara ett barn

På kvällen hade kian simskola
marcus var som vanligt med
När vildarna somnat slappade vi framför tv;n

Idag har jag jobbat sju-tretton
seedan hämtade jag ut mitt fotoleg till jobbet
efetrd et hämtade jag ut ett efterlängtat paket från hm
massa nya kläder
jag som är lite shopoholic, blir ju så lycklig
marcus säger ju att dte är den ända hobbyn jag har
att shoppa då
å jag kan ju erkänna att han nog har rätt
synd att man inte är multimiljonär

Kian sa en sak imorse
att han ville ha ett syskon till
när jag har tjatat här hemma om en bebis
så har ju alltid han å marcus vart imot mig å lillfisen
men idag sa han att han faktiskt ville ha ett syskon till
han skulle övertala pappa
lycka till
inte för att jag vet om jag vill bli tjock nåt mer
eller ha mer barn
men en beibis hade jag ju inte sagt nej till

Fuskade med dagis gjorde jag idag med
skulle ju jobbat till tre, men fick sluta ett
så struntade i att hämta dem
å tränade istället

När jag hämtade neah på dagis blev jag lite stolt
hon hade haft lappar med alla barnens namn
å plockat fram sitt eget namn
sedan hade hon lagt dte på bordet, lagt alla andra namn över
och sagt, nu är neah borta
Hon kunde oxå se sitt namn i en lång text
så duktig vår lilla prinsessa

När vi kom hem, vart jag duktig hemmafru
dammsög å diskade
Snart dags att fixa middag med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0