Söndag

Är sjukt dålig på det här
Precis som vanligt

Vad som hänt i veckan?
Jobbat jobbat å jobbat
tio timmar mer än vad jag skulle
men behöver ju timmarna, alltid bra att ligga på plus
så man kan ta ledigt nån vecka längre fram

I torsdes var jag ledig
då käkade vi frukost på mårtensons
gick till fotografen
oxå blev det lite shopping
Bland annat en ny cykel till Kian
Sedan var Felicia å Kolle här på kaffe

Igår var dte ju kulturnatten
hängde med mamma å pappa inne i stan
sedan tog de med sig neah hem
å jag stack till Tobbe, mötte sedan upp jessica
å drog på fest
skulle ju kollat på marcus spelning
men vi hade så roligt på festen att vi sket i det
jag vet jag e så snäll flickvän
Men sjukt kul hade vi
darck öl dansade å snacka skit
blev ju ganska full
jag e så sjukt lättpåverkad
drack max fem öl, men ändå
vid tolv drog vi där ifrån
jag tjatade om chips
tur hade jag med då jag hittade en affär som var öppen vid mcdonalds
köpte chips, ostbågar å choklad å mötte upp marcus
sedan krängde jag all choklad å halva påsen chips
å lite mer än hälften av ostbågarna på vägen hem
käkade som om jag aldrig fått mat förut
somnade runt halv två
å vaknade fem, hade sjukt ont i magen efetr allt jag tryckt i mig
Det bästa var ju att jag skulle jobba 7-15 idag
det kändes bra
kan ju erkänna att jag var något trött
men det gick bra, höll bara på att somna några ggr
å vid två när jag snackade om gårdagen med helen
så sa hon bara hur fan kan du sova så lite å festa å ändå se så pigg ut
så såg ju bättre ut än hur jag kände mig
Värt det var dte iaf

Efter jobbet blev dte en snabb dusch
sedan åkte vi hem till Felicia å Kolle å hälsade på
trevligt
Nu borde vi lägga vildarna
men ingen av oss orkar ta tag i det
Skönt att jag är ledig imorgon iaf
marcus börjar ju jobba imoergon
efetr sin sex veckor långa "semester"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0