Onsdag

Idag har jag jobbat 7-15.30, alltså lååång dag
Men har igentligen bara jobbat mellan sju å tio
sedan har dagen bestått av att planera ut jobbet
det är ju mitt å birgittas ansvar
vi kompleterar varandra bra
jag tar tag i sakerna å hon minns
för jag minns inget, måste skriva massa massa små lappar överallt
men birgitta minns allt, även om man säger tio grejer
idag skulle jag gå å skriva ut helgpassen
oxå skulle jag kolla vad dte var för mat
jag gick å skrev in mitt lösenord, så passen kunde ksrivas ut
sedan kollade jag var dte var för mat
sedan gick jag till datorerna igen
givetvis glömde jag hämta alla utskrivningar på vägen
Typiskt mig
Sista delen av dagen bestod av möte

när jag hämtat vildarna
var dte träning, duscha å äta som gällde
halv sju, vard te dags för första föräldramötet
Å nu blir dte mys i soffan med mitt nya crawings
icas egna ben&jerry

igår när vi var på eurostop
var dte sånna där jobbiga tresnubbar som alltid är överallt
å han ropade såklart att jag skulle komma
jag sa att jag inte var intresserad
då frågade han om jag inte var 18
så jag sa, nej jag e inte 18, å då slutade dem tjata
Ok att dem alltid säger att jag ser yngre ut
men där går väl ändå gränsen
att jag skulle var under 18?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0