Onsdag

Idag var dte bara jag å kian som skulle upp
så vi tog dte lugnt, kanske lite för lugnt
för det blev ganska stressigt att cykla till jobbet sen
skulle bara jobba 7-9, så tänkte att jag behöver ju inte ta nån jobbtelefon
det är ju bara det att vi låser ju upp dörrarna med telefonerna
vilket förvirrade jag inte tänkte på
å när jag kom på det, orkade jag såklart inte gå tillbaka
tänkte att jag skulle sno en telefon lite från huset
men där fanns inga kvar
så blev att jag fick låna cristins
å då var jag först tvungen att gå å ¨åsa upp dörren dit hon skulle
å sedan gå å dit jag skulle
å sedan låsa efetr cristin, så blev lite omvägar
allt för att slippa gå tillbaka
vilket gjorde att jag inte var klar förrän halv tio
så birgitta fick vänta på mig
vi skulle ju planera mellan nio å ett
men vi hann dte vi skulle ändå
Datorerna är ju så sjukt sega, så dte finns inte
Slutade tre idag
de sista två timmarna hade vi inova(schemläggning)
den tog visserligen bara en halvtimme
sedan satt vi bara å snackade skit

Efter jobbet gick jag å Sandra å anmälde oss till tysklandsresan
så i oktober ska här shoppas alkohol
Vi hade följe hem med
å precis när vi kom fram till hennes hus stannde hon
å sa åh nej
så jag frågade vad som hänt
då hade hon glömt lämna in två nycklar
min förvirring smittar, ha ha
så dte var bara för henne att gå tillbaka hela vägen igen =)

Blev lite sen till hämtningen av kian, men de har ju noll koll där
så ingen sa nåt

Marcus å Kian stack iväg å sköt lite airsoft
medan jag å neah gick till hemköp, köpte revben, bröd å potatissallad
kokade även sparris till, sist tyckte jag det smakade som sperma
så kokade nog dem lite för mycket
idag smakade dte bättre, men inte bra, så blir nog inga mer sparris för min del
Nu sover vildarna

imorgon är jag ledig
fuskar lite med fritids, för jag å neah tänkte gå till mammagruppen
vart ju sjukt längesen sist
å måste verkligen inom bibblan efteråt,
försenade böcker, precis som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0