Lördag

Förra helgen var ju kian i hbg
neah skulle sova hos sin farfar å sanne
så jag å marcus hade ju massa egentid
Bestämde oss för att hänga med på kräftskiva
så blev att jaga kräftor
de ska ju tiona typ minst två dygn före
så blev att köpa färska
sexton små kostade 280kr, fick 30 kr rabatt
så då köpte vi ett halvt kilo räkor med
Å när vi ändå var ute på eurostop shoppade vi lite med
en jacka på hm
oxå systemet såklart

Var på kräftskiva i åled, hade riktigt trevligt
sedan var dte stan som gällde
blev mårsteson, gaston å bulls
hade så rolig, jag å Petra dansade som fan
Riktigt lyckad kväll
vart hemma strax efetr tre

Å vaknade klockan ett på söndagen
så riktig sovmorgon
var bara att gå upp duscha oxå dra till stationen å hämta kian
sedan gick vi å köpte suschi å bullar
suchi till mig, å bullar till kian
som vi bjöd mormor å morfar å sanna på
Vi hängde där tills kvällen
jag å kian då
marcus å neah vart hemma

När vi kom hem upptäckte jag massa vita prickar i halsen
så då förstår ni vad jag haft för mig hela veckan
legat hemma med halsfluss
aja fick ju en veckas till semester för att se dte positivt
fast jag hade hellre jobbat
om man ska välja mellan jobb å halsfluss då

Igår mådde jag lite bättre, så¨orkade gå utanför dörren
så blev storhandling på maxi
på kvällen var marcus hos tobbe
å jag satt hemma själv, vill ju inte smitta någon
kollade film å käkade choklad 70% med pecan nötter
asgod, oxå åt jag typ sjutton piggelin, för halsens skull

Idag gick jag upp med vildarna runt åtta
vi gjorde oss iordning å jag å kian cyklade till eurostop
jag shoppade lite smycken å hårgrejer
kian köpte en legofångbil
oxå köpte vi lite gott bröd å grönsaker
Marcus mamma å syster är här
de har tagit med neah till sagoängen
Kian ville inte, han ville vara hemma m,ed oss
så dte fick han såklart
När de kommer tillbaka tänkte vi käka revben
som just nu ligger i ugnen å grillas
med sallad å gott bröd till =)

Blir en lugn kväll idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0