Lördag

Har jobbat till tre idag
Haft lagom mycket att göra
dagen gick fort iaf
När jag slutat stack jag inom hm å köpte två armband
sedan inom netto för att köpa en lök

Marcus var bakis hemma, å hade kollat film med barnen hela dagen
så behöver ju inte gå in på hur mycket energi vildarna hade
å hur pass vilda de var
Men efter neah hade sprutat vatten över halva lägenheten tvingade jag ut marcus med dem
jag passade på att träna oxå duscha
lagade mat gjorde jag med

Å när vi käkat var klockan sex
så då åt vi lördagsgodis, å kollade på det regnar köttbullar
Nu ligger vildarna i sina sänger
å efetrsom jag åt mest godis precis som vanligt
mår jag riktigt illa


Kommentarer
Postat av: Carro

vad/var är det du tränar? :)

2010-09-27 @ 16:23:37
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0