Fredag

Idag orkade jag knappt gå upp
hatar att gå upp på morgonen
tur Marcus fixar allt , å då menar jag allt på morgonen
frukost till vildarna, ser till att de får kläder på sig och bäddar alla sängar
så jag kan sura i fred

jobbade till ett idag
väldigt lugn dag idag
men lugnet tog slut direkt när jag hämtat vildarna strax efetr ett
som vi har bråkat, å som de har trotsat
det är verkligen den perfekta ålderskillnaden på dem
särskilt eftersom han är inne i sexårs trotsen å hon i treårs
perfekt timing!
Å helt underbart

För att göra dte ännu bättre
bestämde jag mig för att gå å storhandla med dem
ensam
i nästan storm å massa regn
å fick bära Neah hela vägen till maxi å samtidigt försöka hålla paraplyet i blåsten
halvägs till maxi hade jag inte längre något paraply
det var totalt sönderblåst
mitt fina turkosa paraply

Inne på maxi sprang dem runt i början men lyssnade bra
å efetrsom de inte var ivägen för någon annan
så lät jag dem vara
men efetr lek kommer ofta bråk
så även där
å jag är ju inte den som bryr mig vart jag är
så idag har nog hela maxi hört mig skrika
men det bjuder jag på
Lyckades iaf fylla hela vagnen lagom till när marcus kom

Nu ligger vildarna i sängen
å tre dagar i rad TRE DAGAR
har neah ätit mat
så kanske, är det på väg att ändras
så många dagar i rad har hon inte ätit förut
men det är väl en ganska lagon ålder at börja äta mat på
när man snart ska fylla tre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0