Fredag

Det var dags för första fotot i skolan idag för kian
så väldigt viktigt vilka kläder han skulle ha
å flr att inte tala om håret
fick ta med gele, så jag kunde fixa dte utanför skolan
efetrsom vi cyklar, så hade ju håret blivit förstört av hjälmen
ja det ska ju börjas i tid
Redan första veckan hade han pussat en tjej
även en kille med, men lika bra att prova allt

Dagen på jobbet gick bra
mycket att göra, vilket är skönt tiden går ju så snabbt då
slutade ett, riktigt skönt å hämtade kian direkt i skolan
å när vi hämtat lillfisen så åkte vi hem
lekte oxå käkade vi mellanmål
sedan var jag å Paolo Roberto duktiga å tränade ihop i vardagsrummet
precis som vanligt
han gör en svettig som fan kan jag lova
helt slut blir man på de där 20 minutrarna

vildarna skulle sova hos mormor ikväll
å vid sextiden bad jag dem göra sig iordning
medan jag skulle diska efetr middagen
då hör jag kian skrika, nej neah du kan inte ta så mycket å du måste kleta ut det
sprang till toan, där kian öppnat marcus vax
fixat sitt hår, neah skulle såklart göra likadant
å hon hade tagit halva burken å kladdat i
såg ut som om en stor jävla monsterfågel bajsat i huvudet på henne
inte lönt att duscha hemma
så så fick hon gå ute lutade sig mot dörren lyckades hon göra med
vilket resulterade i en stor brun fettig fläck
det är nåt brunt vax  typ chokladvax eller nåt
Inte roligt alls
När jag väl hade duschat å schamponerat massa
så var håret ändå som hon kletat ett helt paket smör i det
Hennes stackars lilla hår, som hon knappt har något av


Neahs nya grej när hon sover är att ligga med huvudet under kuddarna
eller som på andra bilden med huvudet i påslakanet å täcket under sig
försök hitta henne på första bilden
trodde först inte hon var där när jag skulle titta till henne här om kvällen

för jag kan ju erkänna att jag fortfarande går in å kollar flera ggr efter de somnat så attd e andas
Trots att de snart är 3 och 6år gamla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0