Trosdag

Ja det var medvetet
som jag skrattade åt neah igår
Vi var ju hemma hos hennes dagiskompis
å när vi skulle där i från så sprang neah i trapphuset å bredvid dörren så vart dte ett stort glasparti
å som ni säkert förstår så såg neah inte att dte var glas
cykelhjälm hade hon på sig
å hon bara sprang
donk sa det oxå flög honom bakåt
som jag skrattade å dte roligaste var att dte stod folk utanför

På kvällen var jag påBulls å käkade med tre andra från min gamla usk klass
Riktigt trevligt hade vi
men efetrsom jag skulle jobba idag, fick jag bege mig hemåt vid tio
å ja, jag skulle ju titta på kungarna med
jag vet dte är nolife, emn jag baar måste

Idag har jag jobbat 7-14.30
hann inte med allt idag som skulle göras
är ju så mycket mer att tänbka på å göra som planerare
å så bra minne som jag har, så går dte ju verkligen bra att komma ihåg allt
fy vad mycket olika små lappar jag har överallt

Efter jag hämtat vildarna vart jag duktig å både dammsög å diskade
å till kvällsmat idag gjode vi eget potatismos
och stekte falukorv, som vi hade tryckt ut med små pepparkaksformar
så vi åt massa hjärtan å stjärnor, till och emd Neah åt mycket
Man måste vara påhittig för att få henne å äta
Fotade med mobilen, men orkar inte lägga in i datorn
för lat för sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0