Torsdag

Alltås jag hänger inte med alls varken vilken dag eller månad
sjukt att tiden går så snabbt

Skulle ha jobbat till ett idag
men blev fyra
Sandra fick gå hem, så tog över gennes passs
gasnka svårt att få in någon snabbt när nån blir sjuk

Hade en jättetrevlig tjej som gick bredvid mig idag
så morgonen gick ovanligt lugnt, allt går ju snabbare när man är två
Oxå går ju tiden snabbare när man har någon att prata med
Hann ha rast i lugn å ro i dag med, riktigt skönt
På eftermiddagen blev det dock lite stressigt, då vi fick ännu ett nytt ärende
som skulle in datorn
Naturligtvis med kvällshjälp, så nu är våra redan fullspäckade kvällar ännu värre
Jag hoppas dte kommer fungera iaf

När jag kom hem lagade vi mat tillsammans
sedan var jag duktig å dammsög
Kände att jag med borde göra något här hemma
eftersom marcus inte jobbar för tillfället har han gjort allt plus lite till den här veckan

Har hunnit leka lite med vildarna med
lite ångest för att jag jobbar så mycket just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0