Tisdag

Har vart dålig på att skriva
Jobbade till två i fredes, sedan hämtade jag vildarna
oxå stack vi hem till mina föräldrar
dit marcus emd kom
han å kian åkte till stationen å jag å neah stack till maxi
shoppade mat, precis som vanligt
på kvällen käkade vi pizza å delade på en vinare

Lördagen bestod av jobb
väldigt roligt, jobbade 7-21, med rast mellan 13-16
de underbaraste passen man kan ha
skulle igentligen till fia på födelsedagsfest
men orkade inte, så drog hem efetr jobbet
lite tråkigt att jag jobbade just den helgen
blev bjuden på fest hios jessica, tjefest hos petra, Fias födelsedagsfest
å Tina ville att jag skulle följa med på me and i party
hur ofta händer det
men jag kunde ju inte göra nåt alls eftrsom att jag jobbade unerbart delat pass

På söndagen jobbade jag till tre
köpte fika på hemköp å cyklade hem
stressåt å sedan cyklade jag å kian till hans träning
första gången jag var med
å det var förhoppningsvis sista, för fy vad tråkigt dte var
när vi kom hem igen käkade vi mat
johan marcus kompis var oxå där
å barnen tycker ju om honom skitmycket, så de hade roligt
efetr vi käkat fikade vi
å sedan kom kolle, felicia å julie över på kaffe
så söt hon är, å redan tre vckor
när jag ser henne vill jag med ha en sån liten söt sak

igår var jag ledig
fuskade med skolan så marcus lämnade kian iaf på morgonen
hade tänk ha sovmorgon
tyvärr tänkte neah precis tvärtom å vaknade strax efetr sju
vi tvättade å myste å gjorde absolut ingenting
sedan hämtade vi kian på skolan oxå gick vi till lekplatsen
sedan till maxi där vi käkade korv med bröd
handlade lite grejer till neahs kalas
ska göra hello kitty tårta, så handlade alla saker till tårtbakning
hittade ett par jättefina taights till neah med
tyvärr visade de sig avar sönder, så var baar att lämna tillbaka dem

När marcus kom hem strax efetr fyra
fikade ahn å kian, sedan stressade de till simskolan
jag å neah cyklade till duni, köpte kalasgrjer
my little pony duk å glas å rosa prinsess servetter blåa tallrikar med tryck på
såklart så köpte vi ljus med
hellokitty blåspipor å hellokitty påsar hade vi redan köpt
å rosa serpentiner å rosa å lila ballonger
så nu är nog allt inhandlat till hennes barnkalas
Hon ser verkligen fram imot det
vi har bestämt att bara jag ska vara hemma, kian å marcus ska iväg
oxå blir dte hennes kalas med bara hennes kompisar
Så roligt för henne


Idag jobbade jag till två
när jag hämtat vildarna gick vi till lekplatsen
sedan hem å röjde
sorterade allt på barnens rum å dammade
slängde en hel del grejer
å det smittade av sig, för marcus rensade hela garderoben
å jag fortsatte å fortasatte
efetr barnens rum städade jag toan å torkade av alla luckor i käket å spis ugn osv
rensade även ena källarförådet
så nu är allt fint
ska försöka putsa fönsterna nu i veckan med¨, för dte behövs kan jag lova
Marcus gick med i hyresgästföreningen med
de kom å plinga på å han kan ju inte säga nej
Aja nu blir dte dhå popcorn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0