Söndag

I fredes var jag ledig
vi fuskade med skolan, så marcus lämnade vid halv sju
men såklart så vaknade neah strax innan halv sju
så jag fick ingen sovmorgon iaf
Så jag å neah var duktiga, tvättade oxå gick vi till maxi å storhandlade
pratade med madde i telefon hela förmiddagen
oxå bråkade jag med godel över telefonen
det slutade iaf med att de skulle sätta in 500 kr på mitt konto
Trots att dte var helg, la vi oss sjukt tidigt
trötta var vi

Igår gick vi upp vid halv sju
lämnade barnen hos min mamma
sedan åkte vi till falkenberg, hämtade upp andy
oxå stack vi till g-kås
har aldrig sett så mycket folk i hela mitt liv där
ångrade att vi hade åkte dit, man kunde inte gå där inne
antingen blev man påkörd eller så körde man på någon
vi shoppade en hel del iaf, vagnen blev ju full precis som alltid när man är där
å vi hitade allt på lappen plus massa annat
den billigaste gången iaf, för det gick på 2767
så dte vart ju inte så farligt

På kvällen var bobby å petra här å fikade
sedan kollade vi på film nrä de gått
eller rättare sagt marcus, jag somnade efetr en kvart
så somnade vid nio, förstår inte hur jag kan avar så trött hela tiden

idag har jag å vildarna bakat
oxå har vi vart å tittat på ett hus
ett fult å äckligt hus som vi absolut inte ska köpa
oxåhar jag tjaffsat lite med marcus pappa
så marcus vart ju inte så glad, men jag orkar inte med honom
inte marcus då, utan hans pappa
Man kan ju inte älska alla


Kommentarer
Postat av: Carro

Min pappa var också där och han sa att han aldrig sett så mycket folk där.

Jag trodde inte honom, tänkte där är ju trots allt över 60 kassor, men t.o.m köa i 1,5 timme ut! :O



Hittade ni allt ni behövde och ville ha?! :D

2010-10-03 @ 18:06:49
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0