Söndag

Var vaken lite för länge igår
men hatar att lägga mig själv
tyvärr vare marcus full igår när han kom hem, så han vart bara jobbig ändå

Orkade knappt gå upp imorse
kom ur sängen först sex
så hann inte käka frukost
skulle hinna slänga i två maskiner tvätt med
dagen fortsatte bra hann inte ha rast
eller mitt eget fel, satt å la om alla kvällsscheman

Vid två ringde bemmaningen berättade att en tej var sjuk
såklart fick de inte in någon
nästa mening var, så vi måste nog beodra dig 16.45-21
Helt underbart
lyckades lösa så att dte blev 17-20

så när jag slutade vid tre, stack jag till tåget
hämtade hem kian
å nu har jag precis hunnit käka å duscha
sedan blir det ju jobb igen
Så rolig söndag har jag haft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0