Onsdag

Skulle jobbat till ett igår
men blev visst fyra
inte allt för ovanligt
trodde kian skulle fixa att säga till på skolan att jag skulle komma vid fyra
men det hade han visst glömt
'så vid halv fyra ringde de å undrade vart jag tagit vägen

Hämtade vildarna strax efetr fyra
sedan stack vi hem fixade mat
å jag tog på mig de snygga stövlarna jag fick med marcus med allt för hög klack
oxå gick vi mot okq8, skulle hämta paket
halvägs kom jag på att dte var den femte å inte alls den sjätta som när paketet skulle vara där
så vi hälsade på hos mina föräldrar
precis före vi skulle gå därifrån fick kian sitt värsta utbrott ever
fan vad stark han är, tog lång tid att lugna ner honom
han har ju blivit som förbytt sedan han började skolan
men är väl en fas man måste igenom känns dte som
Men han bara trotsar till allt å lyssnar till inget
aja efetr många om å men kom vi hem å de kom i säng
jag kollade på dh, å käkade en stor påse med turkisk pepper
sedan fick jag först ont i munnen
å sen fick jag asont i magen
det var roligt
Marcus var ju igbg å kollade på konsert
å jag kan typ inte sova ensam
men vid tolv bestämde jag mig för att iaf försöka
men då drömde neah massa å gnällde fram till ett sådär i sömnen
sådär så man inte får kontakt
sedan däckade jag iaf
å när jag vaknade var vi tre i sängen

Idag har vi tvättat
å jag å neah har myst massa
kian är i skolan han får vara där tills fyra idag
jag å neah ska hem till bellan å leka
har gfaktiskt hämtat ut dte där paketet med
innehölle ett par hellokitty tights
å en ful väska
men jag orkar inte skicka tillbaka, dte är inte min grej


Kommentarer
Postat av: Carro

oj. tomma hyllor där låter galet! :O så ni behövde ej stå länge i kö in? Pappa stod i 2 timmar för å komma in ^^ sen 1,5 till kassan :P

2010-10-07 @ 12:41:20
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0