Onsdag

Idag började min lediga dag med att väckarklockan ringen 5.25
jag gick alltså upp tidigare än när jag jobbar!
Tog mig till teatern där jag mötte upp 23 andra jobbarkonpisar
sedan drog vi till tyskland
hade sjukt roligt ner på bussresan
vi bestämde att det som händer på bussen stannar på bussen
men kan ju avslöja att vi skratatde sjukt mycket
hade nån frågesport,´jag å sandra vann
efter mycket fusk, emn vi vann å fick priserna
å dte är dte som räknas
Ingela gick fel å missade nästan bussen, när vi skulle på igen efetr tysklandsfärgan
bussen hade stängt dörrarna, börjar rulla, men som tur var släppte han på henne igen

Hade bara två timmar på oss att shoppa
å fick bara ta in 55kg så inte så mycket man får med på det
köpte två flak cider två flak öl 7 flaskor 75cl vin
12 flaskor bacardibreeze 2 flaksor vin ala 1l
något annat vinliknande 1 liter
en flaska rom, en flaska lakrits shot å en liter jäger
Sedan lite godis med 400 g vit toblerone
pingvin lakrits å godis till vildarna
989kr gick dte på å 54kg typ

Kom hem vid nio
å sjukt trött
hemresan kändes typ femtio mil längre
varför är dte alltid så??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0