Onsdag

Jobbade som vanligt i måndes
skulle sluta ett, men fick stanna till tre
inget ovanligt, men det är väl baksidan med att vara gruppledare
samtidigt blir det många plustimmar vilket blir det fler lediga dagar =)
efter jag slutat hämtade jag vildarna
När vi kom hem, var dte tvättning som stod på schemat
Tråkigt
Kian fick roligare för han å marcus åkte till badhuset
simskolanj är ju på måndagar


Igår jobbade jag till tre regnade kan man ju säga att dte gjorde under dagen
alltid trevligt att bli riktigt blöt!
När jag kom hem efetr att ha hämtat vildarna
Låge tt paket från hm å väntade
hade beställt massa tights¨å några klänningar till lillfisen
å det behövdes, typ alla tights hade blivit för små under en natt
precis sådär som dte alltid blir
Tur att min hobby är shopping då
Hon vart glad iaf
Kian vart inte lika glad han fick ju inget
ger oftast inte dem saker samtidigt, bara för att de ska veta att man inte får bara för den andra får
Ibland får den ena, ibland får den andre å ibland får båda
På kvällen var dte ju dh som gällde
marcus stack å köpte ostbågar
tyckte de smakade konstigt å vi klagade tills jag kollade på påsen
där stod 30% less fat
inte konstigt att de inte smakade något
Såhär är dte oftast när marcus handlar, ber man honom köpa citroner kommer han hem med apelsiner
därför vill jag inte att han ska storhandla
då vet man inte vad man hittar när man packar upp

Idaghar jag vart ledig
marcus satte igång två maskiner tvätt innan han stack till jobbet
vi brukar göra så, så är dte bara för mig att hänga när jag orkar
Vaknade vid sju av att kian kom in å la sig
väckte neah vid halv åtta, sen blev dte stressigt
på trettio minuter skulle jag hinna göra oss iordning, käka frukost, bädda, hänga tvätt
OCH ta oss till skolan
det tog 36 minuter, inte så farligt
Sedan gick vi hem till mina föräldrar jag å lillfisen
hjälpte min pappa att bära in lite brädor
neah å mormor degade
efter det gick jag neah å mamma till maxi
köpte skönheten å odjuret, så nu har vi alla disneyklassiker utan nr 3 och 38
eftre maxi stack vi till duni, där vi shopade lite
Sedan hem ta ner tvätten å hämta kian i skolan
Mös å kollade på skönheten å odjuret, tycker den e en av de bästa klassikerna
de tyckte därimot inte barnen
Precis käkat mat å däremellan blev det massa bus å lek med vildarna
nu snart sängen för dem
å egentid för oss



Kommentarer
Postat av: Carro

vi kastrerar för att vi inte ville ha det "jobbet" att fixa med att avla vidare. hade vi valt honom som avelskatt hade han kostat 18000 dessutom.

2010-10-20 @ 19:50:58
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0