Onsdag

har jobbat till fyra idag
mest suttit framför datorn, är ju min gruppledarevecka, vi har varannan
då är dte ju en timme framför datorn på morgonen plus prata i telefon
sedan var jag ute å jobbade fram till nio
mellan nio å elva vart dte mer planeringstid
vi la om alla helg och kvällspass
det ändras ju så mycket i gruppen hela tiden, så mycket ändringar

Mellan 12.30 å 16 hade vi utbildning med en äldreapotekare
om läkemedel och alterntiv behandling, ska försöka få ner läkemedelsanvändingen
Hämtat Kian efter jag slutat
sen över gatan å inom min mamma, lånade henens fönsterputs grejer
å när vi cyklat hem
var dte fönsterputsning som gällde
marcus fick plock upp å ner i fönstrena oxå putsade jag
tog inte så lång tid då, bara 40 minuter
sedan fixade marcus mat
När vi käkat fixat jag vildarna å han åkte hem till malin å lämnade några stolar
Å när jag å kian kollade på simpsons ringde telefonen
blev förvånad när jag såg vem
sara, har ju inte pratat med henne på hur länge som hellst
tyvärr blev dte bara ett snabbt samtal
Nu sover båda vildarna
å det blir slapp i soffan för mig å marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0