Måndag

Fick tänka en stund innan jag kom på vilken dag det var
Började kvart i sju idag å jobbade till fyra
sjukt intensiv dag, då alla kvällar skulle läggas om
å vi/jag skulle försöka få dem att bli fem istället för sex
inte lätt å ännu värre utan tid, blev att käka framför datorn idag med
I morgon får jag reda på om dem var bra eller dåligt gjorda
fortfarande en del som måste lösas iaf

Var hemma strax innan halv fem
kian å marcus stack till simskolan
jag fislisan stack till maxi, hade glöt köpa lite saker i fredes
sedan hem stressade som fan
oxå lagade vi mat
neah fixade det'


Mitt i matlagningen kom kolle felicia å lilla Julie
så när vi käkat färdigt fick jag massa bebismys
å hon är så sjukt söt å luktar massa bebis
mysigt var det

stress la vildarna när de gått hem
sedan blev det dusch för mig å marcus
så skönt att duscha tillsammans
marcus får typ skrubba min rygg i tio minuter asskönt
Nu sitter marcus vid sitt älskade xbox
såhär fint sover Neah

Hon har pyntat hela sängen med hellokittybilder, till min stora glädje
själv sitter jag å kränger fisens överblivna lördagsgodis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0