Lördag

I torsdes jobbade jag till ett
efter jag hämtat vildarna så gick vi till lekplatsen
där var en tjej från kians klass så barnen hadfe skitkul
å jag satt å snackade med henens pappa, som var jättetrevlig
bra att lära känna andra föräldrar lite

Vid tre stack vi hem
å då kom linda å lämnade av felicia, så var jag barnvakt en timme typ
neah å felicia hade roligt tillsammans å jag passade på att städa
det är ju så mycket lättare när de har kompisar hemma
man får mycket mer tid då

På kvällen minns jag knappt vad vi gjorde

I fredes slutade jag med ett
vart hos barnmorskan, sedan systemet
skulle hämta vildarna vid tre så stack hem till malin en stunde innan hämtningen
när jag hämtat vildarna käkade vi å när marcus kom strorhandlade vi
sedan gjorde jag mig iordning å stack hem till malin
hade skitkul festade med massa folk
var hemma runt två, men somnade inte förrän vid fyra
oxå vaknade jag strax efter sex
hatar att jag inte kan sova när jag druckit
så sjukt trött idag
Ikväll ska min syster sitta här hos oss
så jag å marcus ska hitta på något, vad vet jag inte


Kommentarer
Postat av: Carro

första riktiga semestwern. bär av till en härlig liten ort i Turkiet. Kemer. ska bo i en 3 rums lägenhet med min mamma. så med barnen är vi ju 5 som delar den,. Sen är det hans föräldrar, syrra och pappans kompis som ska resa med oss :D

2010-10-16 @ 21:16:47
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0