Fredag

gick upp strax innan sex idag
sjukt trött var jag
Jobbade till ett i dag, så skönt
har ju jobbat så mycket över så många dagar
så riktigt skönt att sluta i utsatt tid

Stack hem busade lite med vildarna
har ju haft lite ångest att jag inte träffat dem så mycket som vanligt den här veckan
Vid tre stack vi till eurostop
jag shoppade lite, en svart tjock lång stickad kofta
jättefin
Strumpor köpte jag med
å en julklapp till min syster
Marcus hittade en mössa
Å vildarna fick inget
eller jo kian fick en hotdog å neah ett korvvröd
någon korv ville hon inte ha
det var dagens konstigaste beställning enligt tjejen som sålde

Var hemma runt fyra
började med tvätten
seedan provsminkade jag lite inför morgondagen
blev rätt nöjd
Nu vet jag hur jag ska göra iaf

det är klister, bomull, vaselin å brucreme, ögonskugga å fejkblod
När jag tog bort det såd det verkligen ut som jag drog bort skinnet
som neah skrek när jag visade henne
å kian skrek nästan mer
ha ha

Tjockat oss har vi gjort med
käkat varsin pizza
det är konstigt att inte jag är fet, med tanke på allt jag äter
å flera veckor sedan jag tränade sist
men vågen står på samma =)

Ikväll blir det att ta dte lugnt
mys i soffan som gäller
men först måste vi få de väldigt uppspelta vildarna i säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0