Torsdag

Så trött på att gå upp på morgonen
nu längtar man till den där thailandsemestern
tre månader kvar nu
Började kvart i sju idag
en hel del att göra på jobbet
å hann precis som vanligt inte färdigt med allt
så fick stanna över en halvtimme idag
skulle slutat tre, men blev fyra
hittills den här veckan har jag jobbat över 5.25 timmar
å då var jag ändå ledig i måndes

dagen gick sjukt fort iaf
det jobbiga är att när man precis tror att man är klar
å kollar mejlen så har man självklart fått nåt nytt ärende
att dte kan ändras så fort
vet inte hur många ggr jag ändrat kvällarna å helgerna den senaste tiden

Hämtade kian i skolan runt halv fyra
sedan gick vi hem
oxå lagde vi pannkakor gjorde två å en halv sats
så dte blev en del
stekte fläsk till, jag å neah stod vi spisen ihop
med varsitt förklä
När vi käkat färdigt stack vi över till mina föräldrar
kian tog sparkcykeln å neah cyklade
marcus hjälpte min pappa å bära gipsskivor
de håller ju på att renovera
efter mycket pikar har min pappa äntligen tagit tag i det

Igårkväll kollade vi på satc
en av de sämsta filmerna marcus sett
men han offrade sig aif å kollade för min skull
å han somnade inte ens
så som jag brukar göra när jag inte e intresserad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0