Tisdag

När klockan ringde vid halv sex imorse hade jag ingen lust alls att gå upp
har man nån gång det när klockan ringer?
Kian vaknade bär jag gick upp
så vi käkade ihop oxå lämnade jag honom
så slapp Marcus

Skulle jobbat till ett idag
halv fyra kom jag ifrån å då vart jag inte ens färdig
suttit nästan hela dagen å räknat alla jävla minuter på tidsregistreringen
Jätteroligt!
Vad fan hände med alla mina ett dagar?
Ligger väl runt 30 timmar plus nu
å då tog jag ändå ledigt hela dagen igår
men det betyder en hel del fullt betalda lediga dager framöverså jag klagar inte
är jag ändå där, så kan jag ju likaväl stanna
lite ångest för vildarna
men eftersom marcus inte jobbar just nu
så är de ju hemma mycket med honom
å det är ju mysigt för dem

vart hos tandläkaren idag med
'tog med mig Neah
de tyckte hon var väldigt underhållande när hon satt å sjöng för dem
inga hål hade jag heller
skönt

neah har ju typ slutat äta helt å håler nu senaste veckan
så vi måste hålla koll på henne
jag fattar inte hur man kan dricka välling sju på morgonen
å sedan vänta med att äta till klockan fem
å ända vara skitglad å ha hur mycket energi som hellst
själv skulle man ju vart sjukt sur å med ett blodsocker på noll typ
men mat är ju inte hennes grej
det upptäckte vi ju redan för mer än två å ett halvt år sedan

tisdag idag, dte betyder dh ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0