Tisdag

Igår var jag ledig
passade på att köra båda paolopassen
har sjukt mycket träningsvärk i vaderna efter all springning
smart som jag e så glömde jag ju att stretcha

Storstädade gjorde vi med
dammade, dammsög torkade golv
vädrade mattor å flyttade möbler
två timmars konstant städning
så duktig var jag

sedan duschade jag
efter dte var klockan nästan tolv
å dax för hämtning i skolan
kian hade med sig en kopis hem Casey
roligt när de har kompisar med sig
de lekte å fikade med bullar
oxå var vi ute på lekplatsen allihopa
Hennes föräldrar var verkligen trevliga med

På kvällen minns jag knappt vad vi gjorde
eller jo, felicia, kolle å Julie var här
så jag mös massa med bebis
oxå kollade vi på grejer att göra i thailand
2,5 månader kvar nu

Idag har jag jobbat 7-13
massa planering
men störd av buggarna i programmet
hann iaf massa idag
oxå gick vi å käkade på ratsen på halloj
Birgitta ville bjuda, så snäll hon är =)
Var sjukt trött efetr jobbet
skulle igentligen träffat Carro
men var för seg
blev att jag satt å segade hos mamma istället
å pratade med henne å gunni
Kom inte hem förrän runt fyra

fixade mat å sånt
marcus skulle ju klättra idag
så nu är dte bara vildarna å jag hemma
å snart dax för sängen för dem
å ikväll blir dte dh


Kommentarer
Postat av: carro

Norrekatts :-)

2010-11-16 @ 21:19:31
Postat av: felicia - mamma till Julie

haahah, och vi skrattade bara när folk dog :<

2010-11-18 @ 16:15:11
URL: http://chickmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0