Söndag

Gårdagen finns ju inte så mycket att berätta om
då den bestod av att jobb aå sova
fick även frågan om jag skulle ha ett barn till på jobbet
hade en lös sån lång tröja
så drog den tajt om magen å sa, ser jag så tjock ut
å hon oj nej förlåt
idag därimot då jag hade helt tajta kläder
var det två som sa kan inte fatta att du fött två barn
när du har så fin kropp syns inte ett dugg på dig
kan ju erkänna att sådant känns bättre att höra

iaf så jobbade jag delat pass igår
så först sju till tretton
sedan åkte jag hem
lagade mat
fyldde paprikor med köttfärsblandning
blev gott
sedan däckade jag
sov typ 40 minuter, sover igentligen aldrig på dagen
men var så sjukt trött

När jag sedan kom tillbaka till jobbet strax innan fyra
kan jag ju säga att jag var mer förvirrad än vanligt
tog ett av söndagens morgonpass å skulle jobba efetr det
upptäckte dte som tur var innan jag gick hem tilll någon
charlotte var lika trött som jag
så vi skrattade oss igenom den mesta delen av kvällen
å gjorde lite konstiga saker båda två

var hemma igen strax efetr nio
marcus å emil satt å spelade xbox
så käkade å snackade lite med dem
innan jag la mig
somnade med en gång

Å när klockan ringde halv sex imorse snozzade jag fyra ggr
gick upp5.53 käkade fixade mig oxå gick jag å la mig igen
sedan låg jag i sängen mellan 6.17 å 6.30
ville verkligen inte jobba
men pigggnade till på jobbet sedan
var en ganska lugn dag
alltid roligast att jobba när dte är mycket vikarier inne
tyvärr kom inte Valona, hade sett fram imot å träffa henne
se hur tjock hon blivit
å vara lite avundsjuk på att hon snart får bebis
men blev ju tyvärr inte så

Var hemma strax efetr ett
slängde i mig lite mat
sedan gick jag å neah ut
efter en del letande av henens hellokitty sjal
som hon hade gömt i en liten påse ie tt skåp
hon älskar ju att packa saker
men minns aldrig avr hon lagt den
minnet har hon ju lätt ärvt från mig ha ha

Vi gick iaf ut, träffade linda å felicia
neah hade tjatat efetr felicia i tre dagar
så nu fick de leka
vi var ute på en lekplats
å när vi väl träffade dem
surade såklart baar neah hela tiden
å ville knappt alla leka

Ikväll blir dte saw3d
så får vi se om jag vågar jobba kvällar sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0