Onsdag

Vaknade runt åtta idag
kian var uppe, ha  hade som vanlig käkat frukost å satt å tittade på tv
han väcker ju aldrig oss, fixar allt själv
Gick ner å la i två maskiner tvätt
sedan la jag mig igen
så mysigt att ligga å dra sig i sängen ihop
vid niotiden väckte  marcus neah
längre än så fick hon inte sova, vår lilla sjusovare
Sedan gjorde vi oss iordning
jag å neah cyklade bort till duni
köpte grejer inför kians kala batman duk, glas å servetter å lite andra saker
tallrikar å skedar å sånt
Två tomtar köpte neah
en tillhenne å en till Kian

efter duni hämtade vi ut ett klädpaket från hm
med lite olika saker
bhn jag beställt var tyvärr slutsåld
hade köpte tre par matchande trosor till
så det kändes ju kul, va fan ska jag ha dem till nu?
å jag orkar inte skicka tillbaka, det är inte min grej dte där

Vid ett  var jag på jobbet
hade inova sättnig
Fia var å hälsade på med sin söte son
å hon hade bakat så fina å goda muffins
Inova sättningen var rätt jobbig
alla var småsura
var ju jul å nyår dte gällde den här gången
slapp iaf julaftonskväll
nästa år tar jag föräldraledigt över jul
det är en sak som e säkert

ikväll vet jag inte vad vi hittar på
kör nog inom malin å lämnar henens presenter iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0