Onsdag

Idag vaknade jag sju
sov inte så bra i natt
vilket jag alltid annars gör
men tänkte mycket å velade mycket om den där planeringstjänsten
från början var jag så hundra på att inte söka
men började tänka igår
å såg alla fördelar
å sedan kom jag på att om man ändrade lite så skulle dte kunna bli superbra
Velade halva morgonen
ringde madde å pratade konstant
hon fick bara lyssna
vägde för å nackdelar
sedan ringde jag chefen
pratade med henne i typ fyrtio minuter om hur jag hade tänkt
å om dte var möjligt
så nu har jag bestämt mig för att jag ska söka
men efetrsom jag har velat så mycket fram å tillbaka
å att birgitta å linda som jag vet har sökt
har så mycket mer erfarenhet än mig
så är dte inte så stor chans att jag får den


Annars så har jag ju vart ledig idag
tränade lite efter alla telefonsamtal
sedan bakade jag å neah två sockerkakor
å efetr dte åkte hela familjen hem till johanna, göran å dominique
dit kom oxå emma elijah zoe å nicklas
hade en riktigt trevlig å rolig dagf
vi pratade i mun på varandra
oxå åt vi min vädigt kompakta sockerkaka
som inte smakade så mycket
oxå käkade vi blåbärspaj
synd att vi träffas så sällan

Stack därifrån efter fyra
åkte till max, käkade
å sedan åkte vi hem
Nu är dte dags för läggning av vildarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0