Måndag

Kan ju erkänna att jag fortfarande är bakis sen i lördes
jag+ mens + alkohol= dålig kombination
Förfestade hos delta, där minns jag nog nästan allt
jag å madde hade skitkul, pratade om allt å inget å jämförde tuttarna
vet inte riktigt när vi drog till stan
men han avverka idas the corner å båb innan jag var hemma runt halv tre
å från detta har jag abar lite svaga minnen
krossade glas å putt i trappan å grejer
men det bästa av allt var att jag inte hittade min jacklapp
så fick för mig att jag inte hade hängt in jackan
så letade efetr min jack, men fick med någon annans hem
för det upptäckte jag när jag vaknade
å min lapp hade jag med

Saå första lite halvt pinsamma samtalet på söndan var ju till bob
Jag; hej du har ni kvar en jacka på nr 216
Han;ja det hänger en där
Jag; E den svart?
Han; Ja med en väldigt blöt handduk, eller jag menar halsduk
Jag; Men fan vad bra då e den ju min, men då kommer jag å hämtar den sedan, å dett är ju lite pinsamt, men jag råkade ju få med mig nån annans jacka hem igår, så är dte ok om jag bytar
Han; skrattar som fan
Pinsamt

fast dte slår ju inte en vän till mig för några helger sedan
Blir uppburen av vakterna för hon var för full
utanför tar snuten henne
de frågar henne om de ska köra hem henne, eller om de ska köra henne till fyllecell
Hennes svar var, du det där med fyllecell låter jävligt lockande, emn jag tror jag åker hem
ha ha ha

Aja, jag var iaf full till typ runt två på söndagen
sedan mådde jag sjukt dåligt
var iaf med neah hos minn syster å firade hennes sons tre-årsdag
utan att kräkas

Kvällen gick mest ut på att inte kräkas å röra mig så lite som möjligt

Idag vaknade jag nån gång
lyckades pallra mig upp å tvätta
mådde sjukt dåligt
snackade med madde hon var med fortfarande bakis
sedan bestämde marcus att vi var tvunga att hitta på något
så vi drog till hbg
lekte av oss på busfabriken där
å jävlar vad stort det var
fanns en rutschkana som var nästan helt rakt ner
var knappt så¨jag vågade åka den
skitläskigt

När vi lekt av oss
shoppade vi lite på ikea
å där var dte med stort
på vägen hem svängde vi inom Felicia, Kolle å Julie
Å nu är vi hemma igen


å vildarna har duschat


Kommentarer
Postat av: Carro <3

Familjegympa på Friskis. 30 kronor per familj. 10:30 på Lördagar! :D

2010-11-02 @ 23:37:02
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0