Måndag

Idag fick jag sovmorgon till halv nio
vaknade av neahs små tapprande steg på väg mot vår dörr
trodde klockan var mycket mindre , så blev lite förvånad
skönt var det iaf
gick upp å duschade å så

Precis före jag å neah skulle till dagis
satt neah på sin bobbycar å speglade sig
då tar hon fart å kör rakt in i spegeln
andra krossade hallspegeln iår
förra körde jag ju dammsugaren i
när hon sedan skulle ta på sig sin tröja lyckades hon dar sönder dragkedjan
otursdag för lillfisen

Lämnade henen på dagis strax innan elva
sedan gick jag ort till klotet
mätte upp Madde, Sandra å deras mamma å lillasyster
oxå åkte vi till g-kås
var inte så mycket folk där
men blev några timmars shopping
jag behövde ju inget direkt där
men köpte lite julklappar å så,
blev två påsar å bara 1258 kr
så nu är allt inför julen å kians kalas inhandlat
å inför farsdag
det ända som vi inte har köpt är att marcus inte har köpt julklapp till mig
annars har vi nog köpt till alla i släkten
ingen stress här inte
När vi sedan kom tillbaka till bilen med fem fulllastade bilar
bara Madde hade handlat för över 7600
tillsamamns var dte varaor för 20000
så blev det lite trångta tt få plats i bilen
när tre av vagnarna var inlastade var bagaget proppfullt
så vi fick sitta med innehållet av två fulla vagnar i bilen
så vart lite trångt
bra kombo, ingen syn bakåt inga vinterdäck å fem tjejer i en bil
aja vi kom hem med allt iaf
å roligt hade vi!
Min kommentar precis före vi körde var
Kör försiktigt för jag har tre hästar mellan benen

såhär såg det ut i bilen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0