Fredag

Började kvart i sju idag
kaos blev det på jobbet med
då en var sjuk å ytterligare en inte dök upp alls
löste sig efetr mycket om å men
förstår inte att folk kan vara sjuka så mycket
å eftresom vi redan hade typ alla vikarier inne är dte ju inte så lätt att lösa
hann fixa dte jag skulle iaf
å innan jag gick hem hade ytterligare två sjukanmält sig inför helgen
Blir en rolig jobbhelg dte här!

var hemma strax efter två
käkade mellanmål
och sedan gick vi på bio
3d, sammys äventyr
kian försökte klappa sköldpaddorna ¨å fiskarna
medan neahs att som ett ljus
förutom en gång när något kom emot oss, då ryckte hon till
Mysigt var det iaf
På söndag blir dte saw3d, vet inte om dte blir lika mysigt dock

Nu sitter vildarna å äter kvällsmat
marcus är å köper ben&jerrys till mig
jag skrev en top fem lista, så hoppas de har någon av dem iaf!
Marcus ska över till Tobbe ikväll
å efetrsom ajg ska jobba mycket i helgen känns dte skönt att få lite egentid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0