Fredag

igår jobbade jag kväll
började ett
så först hade vi planerar träff
vilket gick bra, lämnade in min ansökan till tjänsten
Tror inte att jag får den
de andra har ju lite mer erfarenhet än vad jag har
sådär hela min livstid ha ha

var en lugn kväll på jobbet iaf
slutade i tid å så
men la mig inte så tidigt som jag borde
å när klockan ringde halv sex imorse
kände jag inte alls för att gå upp
kom inte upp förrän strax efetr sex
å fislisan som skulle ta foto på dagis
blev att stressfixa henne
hon ville ha tofsar med
kände mig sjukt elak efetrsom jag klippte av allt hennes hår för ett tag sedan
fick förklara att hennes hår var förkort

Var iaf på jobbet kvart i sju
hade ganska mycket att göra med
men allt gick bra
å när jag slutade så stack jag direkt till maxi
handlade upp alla de ssita pengarna på mat å vinterskor till marcus å kian
Vid fyra var dte dags att lämna kian på stationen
snöar gör det med =)
Så imorgon får neah åka pulka om snön ligger kvar

blev massa mys å lek med neah när kian lämnades
hon låtsades att jag var hennes bebis
oxå skulle hon trösta mig
oxå lekte vi kurragömma
hon gömde sig precis som alltid under vår säng
å jag låtsades leta överallt
bakom soffa å bakom gardiner på toa å på barnens rum
å varje gång jag sa oj här var ingen neah
skrek hon, men jag ligger ju här under er säng
sötnöt!

Vid sex stack ajg hem till Malin
men först inom hemköp för att köpa chips å dip
men efetr att ha vandrat runt chipsställen i tio minuter
fick jag ringa å fråga vilka chips jag skulle köpa
'ha ha hatar när jag inte kan välja
måste alltid vela, om jag inte har bestämt mig före
sedan käkade vi pizza
äcklig sådan från pink panther, så köp inte där
oxå käkade vi chips å godis
å delade på en flaska vin
å pratade i mun på varandra hela tiden
Nu ska jag sova
sjukt trött¨å delat pass imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0